Tuesday, 5 November 2013

Love Struxx in Monsoon Season




Ok, Apa yang terjadi sekiranya anda jatuh cinta. Bestkan. Lagi best kalau dah bertahun2 hati anda kosong dan tiba2, BOOMM!! Cinta datang. Syukur Alhamdulillah. Jiwa anda hidup, di'ignite'kan dengan CINTA. Dan apabila anda sudah berumur sedikit, anda tidak boleh meng'expect'kan tinggi. Anda lebih waras, anda tahu ia tidak akan terjadi. Anda akan takut untuk berharap kerana ia tentu sekali tidak adil.

Gembira dengan hati anda yang hidup, anda juga akan berharap si'Dia" gembira. Itu yang paling penting. Walaupun anda tentu tidak mudah bersetuju dengan ungkapan 'Mencintai tidak semestinya Memiliki'. Tapi anda pasti dalam kewajaran dalam hidup ini. Jangan mencuba merosakkan perhubungan, anda boleh mencuba, tetapi sekiranya si'Dia sudah memberi hint memilih untuk tidak. Adalah wajar menghormati keputusannya. Further action only damaging your soul.

Cinta ini boleh membuatkan saya tersenyum kenyang selalu. Alhamdulillah syukur. Memikirkan senyumannya dan telatah lucu comelnya sudah menceriakan hidup. 

Macam bodoh pun ada tajuk entri ni. Dah 2 tahun tak menulis, entri mcm ni yang aku tulis yer, Teruk-teruk. Sekarang ni musim tengkujuh. Last aku menulis musim tengkujuh 2 tahun lepas. huhu. Si'Dia' ada iras-iras dengan Fauziah Gous dlm gambar ni. Bukan Cinta pandang pertama. Saya dah byk kali jumpa dgnnya. Kerja dengannya. Tapi sejak whatsapp. Saya rasa saya sukakan telatahnya. Dia malu apabila saya mengatakan wajahnya iras-iras Fauziah gous, dan menidakkan pendapat saya, akhirnya dia mengaku yg gambar diatas tu dia pernah guna di FB. Everyone has his/her own charm, sometimes, the most insecure or the proudest thing, is your charm. DAN SAYA SANGAT2 GEMBIRA IA TERJADI PADA MUSIM TENGKUJUH.


::owwhhhsayajatuhhatilagi::

No comments:

Post a Comment