Friday 15 April 2011

saya dan musik....



first and foremost., nape saya? nape xpakai aku? hehheh... urmm.. sebab da mula nk jd matang ni, kene la sopan skett. Ok, kali ni saya nak citer sket pasal kehidupan dan musik.Sebab blog ni pon saya namekan dari aku kepada aku, soo, memang la blog ini agak "keakuan" dan syok sendiri, saya tulis ni, untuk saya baca sendiri di masa depan. Haha, saya mula dr zaman kecik. Masih saya igt zaman saya kecik dulu, saya suka dengar lagu Isabella, time tu kecik lagi. Besar sket, saya minat lagu KRU, memang minat gilerr la kat diorg time tuu, Lagu2 cam balada jiwa, Dua, Enuff is enuff dan byk lagii memang jd lipsynch laa..hahha baru darjah 3 tuu..

Time masuk ting 1, ak denagr plak lagu2 boyband cam Westlife, backsteetboy, dan N'sync, hahahaha, ok perrr.. best gak lagu diorg, urmm then, naik form2 sy tiba2 je jd fanatik Green Day. Hahaha.. sampai sume album green day saya beli,, da la time tu xberduit sgt. Tp tu laa, suke punya pasal.. so, saya ni time tu, peminat punk rock. Urmm, tiba2 terigt. urmm, pernah ade kwan pompuan bagi hadiah befday album green day, warning.. huhuhu.. xsangke, hahaha, yg kelakanyerr, die terus terang bgtau saya, die bagi ni bersebb jugak. Die nak suruh ex bf die jeles, aduhhhh, kene lagi aku, terpaksa la melibatkan diri dlm cinta 3 segi ni, hampeh betull. Tp tu laa, nyaris2 nak begaduh ak ngam mamat tu pasal pompuan ni, kesian saya, dah la xminat pon kat pompuan tu, jadi mangsa keadaan plak.. tapi ok laa, berbaik balik la diorg. Haahaha,, tp tu la
Green day yg baru ni, kureng laa, dah xbest cam dulu,,

So, saya masuk form 4, time tu saya jd radio friendly, selalu dengr lagu dlm hits.fm.. woo,, best woooo.. mase tu jugak ak tau pasal band2 underground kat mesia. Byk la saya dgr, butterfinger, OAG, nice stupid playground, damn dirty ape,,, n byk lagi laaa.. Urmm. band luar, blink 182, sum 41, soad, coldplay. radiohead, oasis, aduhh,, byk laa...

pahtu masuk u, say slow sket....kot, aku dgr jerr.. saya blaja accept byk genre lagu... dan tidak memilh sgt lagii, tp tu laa, saya jd minat lagu2 yg slow ni.. cam norah jones......bestt kan...urmm, huhuhu, acty saya bukan peminat lagu rock kapak, lagu isabella pon sebab time2 kecik, 



hahhaha.. nostalgic plak rase, rase cam kisah hidup di musikalkan,,hahhha, 

HIDUP JOZAN!!! MAHARAJA LAWAK...........

No comments:

Post a Comment