Saturday 24 September 2011

Terlalu ego untuk mengaku...




Setelah 12 tahun! Inilah kali pertama saya terasa homesick(malu nk ngaku tp skang ni tgh homesick teruk ni). Last time saya homesick tika saya kat Smaasza. Memang sgt2 terasa nak balik rumah. Tapi ketika tu, rumah saya dekat jer, tp still saya tak balik sebab disiplin asrama. Tapi arini len mcm, bangun2 tido jerr, terasa jantung direnggut pilu(haha..sissy gilerr). Tapi tu la, tak pernah2 rasa mcm ni, tiba2 jadi pulak. Sebetulnya saya dah 6 tahun merantau di utara ni. Saya dah biasa dengan kehidupan saya disini. Jadi ttg perasaan keselesaan tu bukan menjadi masalah bagi saya. Mungkin tekanan tempat praktikal mencetuskan perasaan bangang tidak keruan ini. Untuk meredakan perasaan menggila ni, saya calling individu yg rapat dgn saya, bap,sepupu dan kawan. Kawan saya mencadangkan, "U should get a gf bro, or else u ll endup gay". Walpak! Nasib baik die jauh, kalu x, dah lame kene makan pelempang. Kalu ikutkan hati, mmg la saya nak ada makwe, tapi nak uat camner, dah masa ni masa single. Bukan rezeki saya lagi kot. Tapi tu la, kalu ade awek pown, bukan senang nak menghapus perasaan homesick ni, Jadi, saya tulis blog arini untuk meredakan perasaan ini. Kadang2 tu, saya tergelak sendirian, dah tua-tua pown nak homesick lagi. Apa daa~ 

2 comments:

  1. "U should get a gf bro, or else u ll endup gay".
    i like this word.. hehehehhh XD

    ReplyDelete
  2. haha..truth hurt, hye.. be my gf laa,, haha

    ReplyDelete